Bakning och biokväll

BAKNING
Varit sugen på att baka i flera dagar men inte orkat men idag när Sofia kom förbi så slängde jag ihop en sockerkaka och ett gäng med chokladmuffins :D Luktar riktigt gott här hemma nu, hoppas det är lika gott som dom luktar bara ;) Alltid bra att ha lite fika hemma om man blir sugen :)



BIO
Sofia ville gå på bio ikväll och frågade om jag inte ville hänga med och se nya Arn och det vill jag självklart! Har tjatat på Per i flera månader att vi ska gå på bio, men han tycker inte riktigt det är lika kul som jag tycker ;) Fick ju biobiljetter av jobbet när jag blev utsedd till månadens anställd :D Dags att använda dom nu minsann :D bara hört bra saker om filmen med så ska bli spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0