Bästa tv-dagen i vecka :)

PÅ TV
På onsdagar kollar jag alltid på Tv4Fakta om jag har tid och möjlighet för då handlar det om förlossningar :D Har alltid gillat att kolla på sånt, enda sen jag var liten. Tyvärr blir det väl lite väl dramatiskt när man kollar på såna här serier från USA, allt är sååå hemskt och ditt och datt.. Sen måste dom tvunget ligga i samma ställning alla mammor..skumt det där :D Känns annorlunda att se på detta nu när jag själv snart ska ha men det känns absolut inte obehagligt eller jobbigt utan det peppar mig bara som attan...sen gör det ju att jag längtar efter lillan ännu mera..tänk när jag ligger där med en alldeles ny bebis på bröstet åhhh va underbart :)

KVÄLLSMAT
Idag blev det bara havregrynsgröt med äppelmos och mjölk, hade tyvärr inga bananer hemma idag men gick med äppelmos med :) Orkade inte ställa mig och laga middag till bara mig själv, Per är iväg och meckar bil idag med och kommer nog inte än på ett tag.

MAGEN
Väldigt tryck neråt samt sd och molvärk men det funkar iallafall :) Är trött som bara den, sov knappt någonting inatt så efter sista förlossningsprogrammet ska jag minsann sluta mina blå. Lillan är sjövild som vanligt :) Så himla skönt nu när hon börjat röra på sig igen, förra veckan var det totalt stilla i magen så jag blev faktiskt lite rädd till och med. Men hon kanske bara vilade upp sig :)

DATORSKRÄLLE
Datorn stänger av sig när den vill och internet fungerar när det vill...känns bra detta haha :D

MIN UNDERBARA SYSTER ELIN
Vill bara att du ska veta att jag älskar dig så otroligt mycket lillasyster och jag ställer upp till 110%. Glöm aldrig att du är underbar och värdefull! Lillan kommer vara stolt över att ha en så fin Moster som dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0