Fika med Sofia

FIKA
Har nyss fikat lite med Sofia :) Roligt att bara sitta och snacka lite skit :) Hon hade shoppat till lillan också, superfint set med stjärnor :D Dessutom står det SMILE på baksidan av tröjan så himla sött :)



MAGEN
Ingen bra dag idag :( Ont och massa sammandragningar, tagit både bricanyl och alvedon så ska vila lite nu och se om det går över. Har tryckade huvudvärk också men det går väl över snart :)

FREDAG
Meningen var att vi skulle ut och äta och kolla på liveband på fredag men verkar inte bli så nu men kanske kommer på något annat.

SHOPPING
Så himla sugen på att shoppa kläder, skulle vilja ha lite nya toppar, linnen, koftor och lite sånt men vet inte hur jag ska göra riktigt för inget av det kommer ju passa superbra efter jag blivit av med magen men sen samtidigt vill jag ju vara fin i höst...kanske får nöja mig med någon fin klänning och någon kofta som man kan ha öppen tills lillan kikat ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0