Hemma igen

FIKA OCH KVÄLLSMAT
Idag har det blivit massor med fika :D Först åkte vi till Pers mormor och morfar och hälsade på en sväng och dom bjöd på sockerkaka och dricka *mumsigt* Sen åkte vi hem till Jocke och han bjöd på tårta och kaka för att han fyllde år igår och det var också riktigt mumsigt ;) Sen skulle vi bara hem till oss en sväng och kolla en sak på datorn och då var jag ju tvungen att bjuda Jocke på muffins och sockerkaka...och då bara råkade det slinka ner en muffins i min mage med ;)  Vi avslutade sedan kvällen med korvstroganoff som Jocke slängde ihop :D Haha min lilla tjej lär ju ha fått en sockerkick i mage så mycket onyttigt jag ätit under dagen.



MAGEN
En del sammandragningar nu på kvällen och lite molvärk men ska värma mitt vetebälte så blir det kanske lite bättre snart :) Hoppas jag kommer få sova inatt igen för det gör verkligen skillnad om man sover någolunda sammanhängade.

LILLASYSTER
Hon är bara bäst min syster ska ni veta! Skrev till mig på msn för jag hade skrivit om henne i bloggen och då skrev hon såhär tillbaka "Du är absolut världens bästa syster, och självklart min förebild. jag älskar dig så otroligt mycket och är evigt tacksam över att du finns där för mig dag som natt" Älskar dig med Elin kan inte få en bättre syster!!! Sååå söt är du dessutom i din nya fina hårfärg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0