Hemma igen

BARNMORSKAN
Sådär ja nu har jag varit iväg :) Allt såg helt okej ut, har gått upp knappt 9 kilo och det var precis som det skulle :) BM; sa att 8-9 kilo var lagom i min vecka :) Hjärtljuden lät fint, mitt blodsocker låg på 5.2 och urinprovet såg bra ut :) Mitt sf-mått nu i vecka 29 (28+3) ligger exakt på 25 cm, sist när jag var i vecka 27 (26+0) låg jag på 23 cm så jag ligger mellan medelkurvan och nerdersta kurvan...så ingen jättebebis än iallafall :) Men hon växer och det är det viktigaste :) I övrigt sa hon att jag skulle ta det lugnt och vila :) Lyssna på kroppen och sådär :) Fick ny tid igen den 10 september eftersom jag ska till sjukhuset nästa vecka den 28:e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0