Höjdhoppsfinal med Stefan Holm

OS
Nu är äntligen finalen i höjdhopp så nu är det bara att heja en massa på Stefan Holm så det blir guld!! Friidrott är det enda jag verkligen tycker är superkul i sportväg :D

Tog med en lång dusch och passade på att raka benen...jisses va magen är i vägen nu haha :D Man är inte riktigt lika smidig som vanligt om man säger så, krävs lite jobb för att få båda benen lena och fina :D
Två magbilder från vecka 28 (27+1) Alltså förra veckan.



CRIMINAL MINDS
Min favorit har precis blivit skjuten i serien :( hon ligger just nu på operationsbordet och svävar mellan liv och död *spännande värre ju :)* Får kolla klart avsnittet så fort Stefan Holm vunnit guldet ;) Inte bra med serier man blir helt fast verkligen...iallafall blir jag det ;) Är en riktig serienörd och kollar verkligen allt som går att komma över bara jag slipper se det på tv med alla reklamavbrott. Kan ju tipsa om en superbra sida om man vill veta vilka avsnitt som sänds i USA www.next-episode.net där kan man dessutom göra en lista på vilka serier man följer :D


LITE FAVORITER
Alla som känner mig vet nog redan att jag är totalt tummenberoende...alltså han den lilla söta rosa tummengubben som var som barnprogram när man var liten...tror jag skulle kunna shoppa ihjäl mig på tummensaker ;) Här kommer det jag redan shoppat till lillan, hoppas hon tycker tummen är lika söt som jag bara ;)


Kommentarer
Postat av: Kusin Tobias

Jag märker att du inte har varit på en KHK match hehe

btw kul att du har börjat blogga :D

2008-08-19 @ 14:10:03
Postat av: Svar från Emma till Kusin Tobias

Haha jag hatar ju Hockey :D Men för din skull får jag väl gå på någon match :) Ska bara klämma ut lillan först :D

2008-08-19 @ 14:45:53
Postat av: .: YennY :.

Hej! Du är hur fin som helst med din mage. Jag längtar så! Hälsa så gott till Per. Kramar

2008-08-19 @ 22:30:04
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till YennY

Hej! Tack så mycket! Börjar känna mig lite ovig bara :) Jag längtar med så jag kan spricka :D Hoppas du med snart har en liten sprattelbebis i magen :) Han hälsar tillbaka :) Kram

2008-08-19 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0