Så himla glad idag!

SHOPPING
Idag har jag för en gång skull hittat lite fina kläder till mig själv :D Byxorna satt perfekt och kläderna ihop kändes kanonbra, bara min lilla kula som sticker fram men annars syns det knappt att jag är gravid :D Såå fin kände jag mig när jag provade idag :D Byxor, 2 långärmade t-shirts, ett armband, ett par örhängen och ett puder köpte jag på HM och Koftan och den randiga långärmade t-shirten köpte jag på Vero Moda (Eller Jon och Jonna som det så fint heter här i hålan ;))



Till min lilla skrutt köpte jag två velourbyxor och en supersöt body. Sen var jag inne en sväng på Ny Design (Min absoluta favoritbutik i stan) och köpte en rosa Marimekko nappflaska till henne :D



Känns som en väldigt lyckad shoppingdag även fast jag fick gå som en snigel och stanna stup i kvarten pga av sd och en väldigt vild liten bebis :D

DAGENS OUTFIT
Blev kjol, linne, kofta och strumpbyxor idag :)



TV
Har börjat kolla på Singelmammor på Svt, tycker alla såna program är intressanta. Jag beundrar verkligen unga tjejer som klarar av att vara ensamstående. Den ena tjejen har varit ensam under hela sin graviditet, måste vara jättetufft men hon verkar ändå glad och positiv, även dom andra två som är med sköter ju allt i vardagen ensamma med sina små sötnosar och det verkar ju fungera hur bra som helst! Tycker dom är otroligt starka iallafall :)

PER
Idag fick min kära sambo provanställning på 6 månader och massa i löneökning :D Så glad för hans skull verkligen :)

BARNVAGNEN
Vår barnvagn har kommit nu :D Vi ska ha en Emmaljunga City cross med citykorg i helsvart, en sprillans ny 09:a :D Ska hämta den i slutet av nästa månad hade vi tänkt, vill ha så mycket garanti kvar på den som möjligt :)

 
Bilderna har jag lånat från www.g-knapp.se

Kommentarer
Postat av: Kristina

Bra val av vagn. Jättekul med Pers provanställning.

2008-08-26 @ 20:08:37
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0