Serier och Datorhaveri

SERIER
Nu har jag bara ett avsnitt kvar av Criminal Minds :( Så snart får jag vänta på nya avsnitt av den också eftersom den och alla andra har uppehåll i USA nu.. :( Alla mina favvoserier har ju självklart uppehåll samtidigt också :) Men men till hösten kommer det mera, får se om jag hinner med att kolla då eller om jag kanske får en liten skrikbebis :D Isåfall är det ju inte hela världen bara att spara och se senare :) Tills vidare får jag kolla på något jag redan har...kanske skulle ta och se två sista säsongerna av Numb3rs eller något :D

NÅGRA FAVORITER

  

KÄRA DATOR
Eller rättare sagt skräpdator som bara dör för mig :( Min livslina till mänskligheten just nu så den får inte gå i graven riktigt än, kanske borde ta och formatera om den och ta hand om den lite...Fast nu hoppas jag på att den inte dör fler ggr idag iallafall..så kära dator va snäll och fungera!!

MAGEN
Moler och värker i magen, haft sd hela natten som vanligt så jag har sovit som en kratta men är ju ledig hela dagarna så får sova när det finns tillfälle :) Lillan är också vaken och bökar runt som en tok :)

VÄDRET
Ser ut som det kanske finns chans till lite sol idag :D Isåfall ska jag kasta mig ut på balkongen och försöka få lite sol på min riktigt vita kropp :D Sommaren försvann lika fort som den kom så har inte hunnit få mycket sol tyvärr men kommer ju en sommar nästa år med ;) Nu får man se fram emot hösten, är ju faktiskt riktigt fint när allt ändrar färg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0