Små förberedelser inför lillans ankomst

KLÄDER TILL BB
Nu har jag bestämt mig för vad som ska med till BB i klädväg till lillan, lika bra att ha det fixat i en och samma låda så man kan stoppa ner det snabbt om det skulle behövas...alla säger ju att hon ska komma innan det egentligen är dax. Känns både lustigt och spännade att verkligen planera för henne :D Åh va jag längtar tills hon kommer så man kan pussa och krama på henne :D


Har med största sannolikhet lagt undan på tok för mycket, ett set i storlek 44 och 3 i storlek 50 sen 2 pyamasar :) Men hellre ett set för mycket än ett för lite :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilka fina kläder! Jag tycker grått+rosa är fint ihop. När jag såg dina bilder känns det nästan synd att jag ska ha en kille :-(

2008-08-19 @ 22:35:18
Postat av: Svar från Emma till Rebecca

Tack så jättemycket! Så ska du väl inte känna :) Du kan ju shoppa massa tuffa killkläder :)gå in och kika på www.rockefella.se och kika :D Per är frälst i deras kläder :)

2008-08-19 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0