Trött som bara den

Är så trött så jag knappt kan hålla mina ögon öppna så känns som jag borde sova ett par timmar men ska nog vänta till Per kommer hem så kan vi vila ihop. Tagit två alvedon så har inte jätteont nu och har *peppar peppar* inte supermånga sd just nu heller...tur att bricanyl finns säger jag bara :) 
Tänkte jag skulle värma min fina vetekudde (Lundmyr of sweden) och dricka en kopp te Rabarber/grädde och mysa med mina söta odjur som ligger här och gosar brevid mig :) Ska även se ett par avsnitt av Criminal Minds :)



KLÄDER
Den 29:e ska vi ut och äta och lyssna på lite liveband för att fira Pers lillebror Jocke och hans flickvän Emmy, dom fyller år båda två :) Måste bara komma på vad jag ska ta på mig, har ju gått i klänning och tights hela sommaren så kanske får bli en ny klänning bara :D Kommer inte i så mycket annat och nu känns det verkligen onödigt att köpa ett par byxor :) Får åka in till Karlstad och se om vi kan hitta något snyggt när löningen kommit :D Ska även inhandla ett Tummen babygym och en Babysitter till lillan :) Sen blir det säkert några fina kläder till henne också ;)




ME&I PARTY
Är medbjuden på klädparty nu på onsdag så får se om jag kan följa med, beror på hur ont jag har just då. Vet iallafall redan vad jag vill ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0