Trött som en gnu men kan inte sova

BABYSITTERS
Kan inte sova fast jag är trött som attan så har roat mig med att kolla runt på babysitters..skulle jag inte gjort :D Nu vet jag inte om jag vill ha en titanium baby CARLO i lime eller en BabySeat Babysitter GL i brun/rosa :D vilka världsproblem va ;) Båda är fina tycker jag men tror ändå att det lutar mer åt en BabySeat Babysitter GL nu för den ser mycket gosigare ut :D Måste helt enkelt åka och klämma och känna på dom igen :D
Vilken är finast? Va väldigt svårt att hitta bra bilder på dom :(



TUMMEN
Ännu fler fina saker med tummen :D




MOLO
Molo har verkligen massor med snygga bebiskläder, roliga mönster och inte så vanliga :) Letade som en tok efter deras gitarrbody för jag blev kär i den direkt när jag såg den :D Kunde tyvärr inte hitta den men Jessica hittade den så nu ska vi få den av henne och Daniel :D Blev så himla glad när hon sa det, så himla snällt av dom med :) Har två riktiga favoriter till som jag nog ska införskaffa till lillan :D



Bebiskläder och saker är som ett gift ;)


Kommentarer
Postat av: Kicki

jag tycker den brun/rosa :)

lycka till med bebis!

2008-08-22 @ 09:54:19
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: .: YennY :.

Jag tycker den Rosa/bruna! Ska ni även ha en sån där som gungar. En FISHER PRICE BABYSITTER eller va de nu heter? Kramar

2008-08-22 @ 14:54:21
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till YennY

Nä fy tycker dom är hemskt fula haha :D Tror det räcker med ett babygym och en babysitter som är ställbar :D Det blir den rosa är kär i den :D Såg du att jag hade shoppat kläder till mitt lilla gryn idag :D Massa rea och fina saker :D Kramar

2008-08-22 @ 16:57:21
Postat av: .: YennY :.

Ja men jag har sett massa fina. Min morbror hade köpt en jätte fin, den gunga av sig själv i olika lägen o sen kunde den spela fin musik. Vet inte va de heter. Ja den rosa gör du rätt i att du köper:) Skulle jag med ha valt. Jaaa såg det! massa billigt ju! o jätte fina kläder, good work! Rea är bra;) Va Arn filmen bra? Kramar

2008-08-22 @ 22:58:36
Postat av: Svar från Emma till YennY

Ja om man bortser från slutet var den bra :D grrr blev så arg på slutet så du anar inte..men ska inte avslöja något om du ska se den :D Kramar

2008-08-23 @ 10:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0