Vecka 30 idag :D Bara 11 veckor kvar tills beräknad förlossning!

VECKA 30
Tycker tiden bara rusar förbi, har bara 11 veckor kvar till bf nu eller 77 dagar ;) Ska bli spännade att se om jag fixar att gå tiden ut eller om hon kommer innan :) Ska till sjukhuset igen på torsdag så håll tummarna att det ser okej ut iallafall och jag inte har ännu kortare tapp eller öppnat mig mera :) Längtar efter vår bebis som bara den nu alltså :D



STÄDA
Idag ska jag försöka ta och diska, tvätta och dammsuga av lite här hemma..ja jag vet jag får inte dammsuga men jag måste iallafall...ska vara försiktig och sätta mig ner om det gör för ont :) Måste införskaffa en ny dammsugare också men måste hitta någon som känns bra, kan inte ta vilket skräp som helst minsann.



KLÄDERNA
Idag ska Per ner till LillaW och hämta ut kläderna jag beställde på rean till lillan :D Smidigt att beställa på nätet och sen bara åka ner och hämta dom i butiken :) Hon har så himla mycket fina saker därinne så man måste ju shoppa om man går in :) Gå in och kika på hennes sida ni också http://www.lillaw.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0