Bilder

SÅ HIMLA MÅNGA FINA
Satt igår och skulle välja vilka bilder på Nova vi skulle skicka in och framkalla men det var totalt omöjligt att välja så det fick bli allihopa och eftersom jag ville ha dom i både färg och svartvitt så blev det ca 900 bilder på vår skatt :D Hon är välplåtad minst sagt ;) Sa till Per att vi får skicka in och framkalla en gång i månad sen så det slipper bli såhär måga varje gång för det kostar ju en slant faktiskt. Så nu ska jag ut på jakt efter ett fint och enkelt fotoalbum som jag ska sätta in våra absoluta favoriter i...hur jag nu ska välja bland alla fina men men det ska nog gå :D Sen ska vi rama in ett par av dom också fast vart vi ska hänga upp dom vet vi inte riktigt ännu. Antingen i vardagsrummet eller i hennes lilla hörna..har ju redan två av hennes ultraljudsbilder där och sen ska hennes fot och handavtryck också upp så det skulle vara fint med lite svartvita vanliga bilder också. Ska ju ha samma ramar till alla så jag får ett fint tema iallafall :)

Nu ska jag se om jag kan fixa ihop en snygg blogg till min söta lillasyster :)



Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0