Go och glad tjej

DAGEN
Nova är på bättringsvägen nu :) Bara lite lite tät i näsan om hon ligger på rygg men annars är hon pigg och glad :) Hon sover fortfarande väldigt dåligt på natten men det har hon ju gjort sen hon föddes så tror bara det är till att gilla läget. I morse tyckte hon att det var roligare att gympa än att sova så jag fick snällt hålla henne sällskap fast jag var halvdöd och bara ville sluta ögonen och somna om...klockan ringer ju varje morgon vid sex och sen är det en kamp att få upp Per så han kommer i tid till jobbet som börjar vid sju..han är ju som en död när han sover...tror ärligt man skulle kunna riva huset utan att han hade vaknat...Önskar jag också hade den förmågan ibland fast då skulle vi aldrig någonsin komma i tid till våra jobb eller annat och det vore ju mindre bra onekligen..
Vid halv tolv tyckte Nova att det var lagom att somna om ordentligt igen och då var jag inte sen att hänga på kan jag lova :) Vi vaknade inte fören klockan var tre, sålänge har jag inte fått sova på jag vet inte hur länge så det kändes underbart..för en gång skull kände jag mig pigg när jag vaknade :)

VÅR GLADA SKRUTTA
Går ju inte annat än le och få tårar i ögonen när man tittar på henne, älskar henne så det gör ont i hjärtat. Vår underbara och fina dotter!



I övrigt har det inte hänt så mycket här idag, jag har städat och tvättat som vanligt och Nova har gympat i sin babysitter och sett allmänt nöjd ut :D Det är så smidigt att kunna ställa henne på köksbordet/vardagsrumsbordet  och kunna diska/städa under tiden, vill ju ha koll på henne samtidigt så då funkar det kanon med den lösningen :)



Idag fick vi äntligen tummen ur att göra fot och handavtryck :D Så nu fattas bara ramar och svart tjockt papper men det ska inhandlas imorgon när vi åker till Örebro så snart är det klart minsann :) 
Sen till ett av mina andra projekt...julbilder...kan ju vara rätt bra att göra dom innan julen är över tänkte jag...hinner ju visseligen inte skicka några julkort innan jul men gör ju inget om det kommer en bild på vår lilla tomtenissa efter julen heller eller hur ;) Den som väntar på något gott som ni vet :D
Och så till mitt sista eller för tillfället sista projekt iallafall, ska köpa lite färg och måla här i helgen..vad jag ska måla får ni se sedan ;) Kommer bli superfint iallafall.



Avslutar dagens blogginlägg med två fina badbilder på vårt hjärta, hon älskar verkligen att bada och ser alltid lika nöjd ut :) Fina fina barn!



Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0