Julklappshandling

DAGEN
Idag har vi hunnit med en hel del minsann :) Jag och Nova började dagen med att mysa en lång stund sen bytte vi blöja och åt lite :) Och eftersom hon var på väldigt bra humör passade jag på att ta lite bilder på henne. Så nu är äntligen julkortet fixat :D Tyvärr blev hon en tomtenissa utan mössa men det är bara för att hon hatar mössor milt sagt...provade att sätta på henne den två ggr men det resulterade bara i gallskrik så därför fick hennes älskade lejon låna mössan och vara med på bilden men det funkar ju lika bra det  eller hur :)



Vid fem bar det av in till Örebro och Marieberg, var alldeles lagom med folk så vi kunde i lugn och ro köpa det vi skulle..och till min glädje hade dom allt jag skulle ha på lindex också :D Så nu är nästan alla julklappar klara, ska bara ha någon mer till Per och kanske kanske någon mer till Nova...känns lite som om vi kanske får dela upp hennes julklappar till två dagar så folk inte tror vi är galna eller något..men det är ju så roligt att köpa saker till henne för det finns ju hur mycket fint som helst :) Dessutom så kostar ju inte bebiskläder och saker så himla mycket...så om man lägger ihop det blir det inte massor ändå :)

När vi kom hem fick Per åka iväg till jobbet en sväng för det var någon som fått punka utanför Åtorp. Han var iväg i nästan två timmar så under tiden slängde jag ihop lite mat och började slå in julklapparna...älskar verkligen att slå in paket för det känns så himla mysigt och juligt :) Hoppas julen blir riktigt bra nu fast det inte blev som jag hade velat från början men det tror jag nog.

MY DAD ROCKS





GRATTIS
Vill bara gratulera Emma och Robert från föräldragruppen som fick en liten Olivia i veckan :) Så himla liten och söt :) Stort grattis till er båda två :) Ska bli riktigt roligt att ses sedan :)

Nu ska jag lägga ner Nova här brevid mig i sängen och sova jag med för jag är supertrött :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kikar som vanligt in för att kolla in underverkat, så söt hon är lilla Nova!



Ha en riktigt God Jul nu!´



//Alexandra!

2008-12-20 @ 14:05:28
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Alexandra

Tack så jättemycket för titten :) Hoppas lilla Tyra mår bättre nu och att ni får en supermysig jul :)



Kram

2008-12-20 @ 15:12:53
Postat av: Jenny

Åh vilken jätte söt liten tomtenissa :-)

2008-12-20 @ 18:38:00
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket för kommentaren på bloggen om oss. Blev tårögd när jag läste det, vad go du är :)

Kram Emma

2008-12-20 @ 20:01:45
URL: http://varanmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0