Orolig liten tjej

LILLA GUMMAN
Nova har knappt sovit på hela dagen bara korta stunder i taget sen har hon vaknat igen och varit ledsen :( Så har haft henne hos mig precis hela tiden så här har inte blivit mycket gjort vill jag lova...men som alla säger dammråttorna lär väl inte springa ifrån mig...Nova är viktigare än allt annat och just nu behöver jag prioritera henne.
Per fick tag på en snorsug och den fungerade jättebra som tur var.
Just nu ligger skruttan hos Per, han lyckades få henne att somna så hoppas hon sover ett par timmar nu iallafall för det behöver hon verkligen. Ska också försöka sova strax för jag har heller knappt fått någon sömn men börjar bli van nu :D Undra om jag kommer få sova mer än max 3 timmar i sträck innan hon är 1 år?!...Aja det märks nog så småningom...

JULKLAPPAR
Per var nere på stan en sväng och handlade lite fler julklappar till Nova idag :) Känns jätteroligt att han bara åkte ner själv bara sådär och shoppade loss på klädavdelningen till vår lilla tjej :) Vad han köpte får jag se på julafton men jag är övertygad om att det är fint :) Sen är det ju så att allt klär ju en skönhet eller hur ;)
Jag är såå sugen på att köpa ett nytt bäddset till vagnen till henne från polkadot design...dom har ju så himla fina saker :) Sen har jag hittat en rosa dockvagn i trä som jag är totalt kär i...Jo jag vet att hon är 1 månad och inte 1 år men den är sååå himla gullig och skulle passa henne sååå himla bra :D Får se vad tomten kommer med för fina paket till vår lilla prinsessa :)

Här är lite som står på Novas Önskelista iallafall



På min Önskelista står det

Nya snygga underkläder
Parfym
Kläder

Dags för kudden nu...

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0