Uppe med tuppen

TRÖTT SOM EN MINDRE GNU
Lyckades somna när klockan var tre inatt men bara för att vakna igen vi halv fyra av en liten tjej som absolut inte skulle sova, hon ville ha mat och ren blöja och sen tog det en stund innan hon somnade om igen. Sen efter det har jag varit uppe med henne yttligare 2 ggr och gett henne mat och sådär. Just nu ligger hon hickar här brevid mig och verkar inte alls sugen på att sluta sina blå fast hon borde vara jättetrött, kanske bajs på G så får vänta en liten stund och se vad som händer..

BLOGGDESIGN
Nu har jag fixat Jennys blogg, är inte helt klar men snart så :) Roligt att få hjälpa till lite tycker jag, hoppas du tycker den är fin och är nöjd Jenny annars får du hojta till så fixar jag till det :)
Har lovat min söta lillasyster att fixa till hennes också så ska komma på något fint tema..tror jag vet på ett ungefär vad som skulle passa henne men får se vad jag hittar för saker och så :D

BVC
Idag vid tre ska jag och Nova till BVC, får se hur mycket hon vuxit sen sist :) Gissar på att hon väger minst 4700 gram och är 56 lång men vi får se :D



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: .: YennY :.

Den blev så fin så! Är så tacksam och glad för att du hjälpte mig:) Jag får fixa lite mer bilder, men det blir senare när man kanske har ultraljudsbilder o så:) Säg till om du vill att jag fixar mer bilder till dig. På er eller Nova. :) Hörs sen på msn, ska sussa en stund. Kramz!

2008-12-17 @ 09:38:24
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0