Ut med julen

NU ÄR MINSANN JULEN SLUT
Ja nu är det hög tid att kasta ut alla julsaker och göra om lite här hemma, ska bli mycket mera vitt hade jag tänkt. Allt för att piggna till :D Så imorgon blir det IKEA och Marieberg med Per, Nova och Sofia :)
Ska hinna med att storstäda och tvätta soffan också tänkte jag mig men vi får se hur mycket som hinns med :) Sen skulle vi ju måla lite också men det får Per bestämma när det blir för jag misstänker att han blir den som får måla om det ska bli någorlunda rakt och snyggt ;)
Får se om det blir bra för isåfall bjuder jag nog på ett par bilder på hemmet när det är klart :)

Och på tal om bilder, Novas bilder kom idag...dom var förpackade i 6 kartonger haha...nästa gång måste jag nog välja ut dom bästa bara. För annars kommer vi nog drunkna i fotografier på vår skatt inom en snar framtid känns det som :D
Ska sätta mig imorgon och välja ut 4 stycken som jag ska rama in och hänga upp i vardagsrummet nu när jag ska fixa till här.

Nej nu orkar jag inte skriva mer men kanske återkommer imorgon och uppdaterar om vad som kom med hem annars blir det när allt är klart :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja det e nog bäst att per målar om det ska vara rakt :D.. hitta du nått fin tpå ikea? <3

2008-12-30 @ 23:25:19
Postat av: Anonym

såå sööt header!!!!

2008-12-30 @ 23:27:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0