Besök

DAGEN
Blev ingen slappdag idag :) Istället har jag städat, tvättat och smådonat lite sen kom min kusin förbi en sväng och tog en kopp kaffe :) Trevligt med lite sällskap, händer inte så ofta att vi ses längre för det är supersvårt att få det att passa med jobb, husvagn osv :( Men snart kommer hela familjen T och äter lite middag här för att fira min 25 års dag, ska bli riktigt trevligt att umgås en hel kväll :) Ska komma på något riktigt gott att laga bara :)

På tal om kaffe, jag har ju inte vare sig klarat av smaken eller lukten på kaffe sen jag blev gravid men nu sista veckan har jag till och med blivit lite sugen på det igen. Idag drack jag två muggar på relativt kort tid och det resulterade i att jag blev pigg som aldrig förr och otroligt rastlös...så snacka om koffeinkick haha...Nova verkade som tur är inte lika påverkad som jag :D Så resten av min graviditet håller jag mig nog till max en mugg per dag ;)



BARNMORSKAN
Imorgon är det åter dags för besök hos BM, blir till att mäta magen, lyssna hjärtljud, ta blodprover (Håll alla tummar nu att mitt järnvärde har gått upp, sist låg det på 104) och lite sådant. Måste fråga henne om varför mina händer och fötter kliar så förbannat...tror jag blir galen snart :(

Efter BMbesöket ska jag och Sofia ta en fika på stan och ta en promenad :D Känns såååå lyxigt att få vara ute och gå igen :) Inte för att jag kommer fram allt för fort men så skönt att få röra på sig lite, har verkligen längtat efter att få göra det.

TRÖTTA ODJUR
Mina älskade pälsdjur har varit totalt utslagna ikväll och legat utspridda i vardagrummet och sovit som små grisar :) Så söta är dom :) Var ju bara tvungen att ta bild på Vincent när han låg och mös uppe på tvn ;) Sen blev Lotus också med på en bild :)



Nu ska jag fortsätta prata med Jenny :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

kul att vi går till bm samma dagar! varit så ett par ggr nu ju...;)

åh, du har visst fått klåda du med! :S

jag lämnade blod igår.

kan vara graviditetsklåda/hepatos...

hoppas du får gå till botten med ditt kiande med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0