Det gör ont men inte tillräckligt...

KVÄLLEN
Har legat och slappat i soffan hela eftermiddagen och kvällen, bara tagit hand om lite tvätt och disk men det är nog allt också :D Har passat på att kolla på Irene Huss - Guldkalven och den var helt okej :)
Har jätteont i svanken och det trycker neråt en himla massa, har börjat få väldigt ont i ljumskarna också men tyvärr kommer inte sammandragningarna allt för ofta just nu är ca 30 min mellan och det är ju inget man föder barn på tyvärr.... Så vi får vackert vänta på vår tjej ett tag till tror jag :)
Ska snart sova lite om det går för sömn kan ju verkligen inte skada oavsett :) Ska bara se klart på programmet på 3:an :)

BEBISKLÄDER
Igår fick Nova 3 bodys av Anita så ska se om jag kan lägga upp bilder imorgon på både dom och hennes fina kofta jag köpte för mina presentpengar :)

MAGEN
Tänkte att det är lika bra att ta bilder varje dag nu för man vet ju aldrig när det är dags :D Så här kommer tre stycken från idag, är i vecka 38 (37+2) Är klädd i otroligt fina myskläder och ser superpigg ut men det bjuder jag på ;)



Puss och Hej!

P.S Jag lovar förresten att informera alla om det blir så att vi åker in så ingen missar det ;) Väldigt många som sagt nu att du lovar väl att höra av dig..och det LOVAR jag :D Hinner jag inte messa alla kommer jag skicka ett mobilinlägg till bloggen iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0