Förlossning

NATTEN
Per somnade redan vid halv nio igår kväll och jag var inte sen att haka på, tror inte klockan var mer än tio när jag slöt mina blå. Vaknade en sväng vid fyra av att jag behövde kissa och hade sammandragningar från avgrunden...hade rätt många onda sd hela kvällen igår och sa till Per att inatt kanske det händer...men ingen bebis på G ännu iallafall bara sd, molvärk, tryck neråt och ilningar men inget som jag inte är van vid känns det som...Undra hur det känns när det är på riktigt??
Slapp väcka Per i morse...bäst att sätta en kors i taket för det händer ju inte allt för ofta :D Skönt att slippa höra larmet 300 ggr och tvinga upp en tjurig sambo :D Så istället kunde jag i lugn och ro sova till klockan var nio, så idag är jag utvilad minsann :D Känns lyxigt när man fått sova så många timmar, humöret är på topp och energin för att ta tag i saker och ting är också bra :)
Ska börja dagen med att dammsuga, moppa, diska och tvätta lite tror jag, sen vid 4 ska jag ta en promenad till Pers jobb för sen bär det ju av till förlossningen för studiebesök :D

LILLEBROR
Min bror är nog en av dom snurrigaste jag känner...eller visseligen Erik min andra lillebror är nog snäppet värre men det är inte mycket som skiljer dom åt haha. I vilket fall som helst blir det ingen januaribebis utan en februaribebis ;) Den lille/lilla beräknad att komma den 8 februari...tur att han var inne på rätt år iallafall ;) Hoppas han får en liten pojk!

KORT TID KVAR
Idag är det bara 19 dagar kvar till beräknad förlossning...trodde aldrig jag skulle komma under 20 :D Känns så himla overkligt att inom en månads tid så har vi en till i vår familj...underbart ska det bli!

Nu ropar min kära dammsugare på mig...

Puss och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0