Fredag

FREDAG
Då var även denna dagen slut, idag har jag hunnit med massor känns det som. Får dock putsa mina fönster och skura balkongen imorgon för det har ösregnat idag och då känns det inte som det är sådär superstor idé att göra det.
Men har städat klart allt annat iallafall och dessutom tog Per hem vår toalettdörr i dag med *Jippie* Så nu har vi minsann en nymålad och fin dörr igen :D Dock saknar vi fortfarande ett snyggt handtag men det får fixas i sinom tid ;)

Ikväll har vi kollat Idol och ätit lite god mat :) Några godisbitar slank också ner :) Tände lite ljus och bara mös i soffan, det behövdes verkligen kändes det som :) Angående Idol tycker jag helt klart rätt person åkte ut, jag hejar på Alice hon är superduktig, tycker även att Robin E är bra fast idag var han inte så bra som han brukar tyvärr.



KLÄDD FÖR FREDAGSMYS
Några bilder på mig och magen i vecka 36 (35+4) Känns inte som magen växer så himla mycket just nu eller så har jag helt enkelt vant mig vid den så mycket nu så jag inte ser det :)



BLOMMOR
Per överraskade mig med en superfin bukett med blommor ikväll :D Så himla fina är dom, rosa liljor som luktar hur gott som helst :D Liljor är ju dessutom mina favoritblommor :) Blev så himla glad! Älskar dig min snygging! Du är underbar :) Pussar och Kramar



MAGEN
Massor med molvärk, ont i svanken och en hel del sd och ett väldigt tryck neråt. Men jag misstänker starkt att mycket beror på att jag hållt på som en galning hela dagen utan vila. Lillan har varit väldigt lugn idag...känns så skumt när hon är det för jag är van vid att hon lever rövare i magen, men hon mår alldeles säkert prima och vilar sig lite bara :) Älskade lilla Nova va vi längtar efter dig!

Nu ska jag kolla på Greys Anatomy och Ugly Betty sen ska jag försöka sova om det går :) Per han sover redan för han ska upp till jobbet imorgon klockan 8 så det blir till att ställa klockan och försöka få honom ur sängen...alltid lika spännande ;)

Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken liten fin mage=)

2008-10-12 @ 09:06:28
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kikar in här lite då och då..



Skönt att Nova väljer att stanna kvar i magen, iom att graviditeten varit en ranglig väg för er..

Massa fina saker ni köpt oxå, presic samma vagn som vi hade till vår tjej!



Ha de gott.. Alexandra (Stellan´s stora syster)

2008-10-12 @ 21:20:09
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Linda

Tack så mycket! :)

2008-10-13 @ 00:42:00
Postat av: Svar från Emma till Alexandra

Ja det är verkligen skönt att hon valde att stanna i magen så man slapp massa sjukhus osv, har varit en jobbig tid men snart är hon här vår lilla skrutta :D

Jo har blivit en del saker :D Är ju så himla roligt att fixa och pyssla när man går i väntans tider :) Jasso va kul, var du nöjd med din? Änsålänge är vi supernöjda med vår den är både snygg, lätt och smidig :D Hoppas Nova tycker om den lika mycket som oss bara :)

Ha det toppen du med!

2008-10-13 @ 00:45:31
Postat av: fia

När jag blir gravid ska jag också passa i det lika mkt som du.. Det klär dig verkligen! (om man får säga så utan att det tas fel, hahaha)

ha det bäst!

2008-10-14 @ 23:52:18
URL: http://fiakarppinen.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till fia

Tack! Det tas verkligen inte fel tar det som en fin komplimang :)

2008-10-15 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0