Fredag

FREDAG
Idag har jag vaggat runt som en pingvin samtidigt som jag dammsugat, diskat, bäddat och moppat. Höfterna känns som dom ska falla isär när som helst och molvärken gör mig galen. Haft hemsk värk i svanken och magen som strålat upp i ryggen och ner i låren, tog 2 alvedon för ett par timmar sen och duschade jättevarmt och då släppte det iallafall lite så här blir inga barn födda än på ett tag. Sammandragningarna gör ont och sitter i en bra stund men ännu inte så pass regelbundet så det är något att bry sig om. Nova rör på sig massor, hela magen går i vågor när hon kör gympapass :D

Ikväll ska vi ut och äta lite mat hade vi tänkt så har gjort mig lite fin :) Blir inte så mycket variationer när det kommer till kläder just nu men känns helt okej med mina nya stövlar och min nya bra mascara :D Snart kan jag kanske ha lite vanliga kläder igen :) Vore ju inga fel alls med byxor :D

Såhär ser jag ut idag :) Är i vecka 37 (36+4) idag :)



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

du är jättefin!

ha en supertrevlig kväll!:)

2008-10-17 @ 19:10:47
URL: http://hannasvantabarn.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Hanna

Tack va snäll du är :)

Detsamma hoppas du får en kanonbra fredag utan massor med ont i onödan :) Kram

2008-10-17 @ 21:04:08
Postat av: anny

du är så söt och fin:) älskar dig

2008-10-18 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0