Magen är verkligen ivägen...

MAGEN
Alltså tack och lov för att jag snart får mindre mage igen för den är ju ivägen mest hela tiden..raka benen är ett helt projekt, sträcka sig och plocka i och ur tvättmaskin är heller ingen lätt match (Vår tvättmaskin står uppe på torktummlaren) eller diska för den delen för hela magen bli plaskblöt...tycker den tar i vart jag än gör :D Ska man bära något får man antingen förlänga armarna så man bär det under magen eller så får man vara stark och hålla det framför ..kanske bra träning visseligen ;) Nää nu vill jag faktiskt bara att den ska bort, får hellre ha dalleramage ett tag tills man kan återgå någolunda till sin vanliga kropp :)

MASCARA
Köpte en kanonbra mascara Max Factor Masterpiece Waterproof, fransarna blir långa, fina och jämna..så långt är allt kanon! :D Bara det att den är näst intill omöjlig att få bort så nu efterlyser jag någon bra produkt som tar bort den smidigt. Har provat två olika rengöringskrämer jag har här hemma men får inte bort allt ändå...Man kan nog vara med om det mesta utan att behöva vara orolig över att mascaran rinner ;) Kanske passar perfekt under en svettig förlossning tex ;)

Nej nu ska jag sminka mig och göra mig lite fin så jag är redo för studiebesöket på fölossningen :D

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va e det för söta örhänhen du har på dig på dina bilder? som små runda bollar? jätte fina,köpt?

2008-10-21 @ 17:52:03
Postat av: Svar från Emma till Cissi

Dom är från HM och jag tycker jättemycket om dom :D Är lite tråkig och har ofta samma men dom passar till väldigt mycket tycker jag :D

2008-10-21 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0