Massor med tacos..

TACOS
Eftersom jag har ännu sämre fantasi nu är vanligt så har vi ätit tacos två dagar i rad :D Tur att det är lätt mat, tycker det är mycket lättare att få ner kall mat än varm just nu...är inte speciellt sugen på någon mat överhuvudtaget men äta bör man ju kanske göra ändå :)

Igår var Sofia, Anders och Nico här :) Det var jättetrevligt som vanligt :) Nico busade med katterna en lång stund och det verkade dom glada för :) Har inte blivit att jag satt mig ner och lekt med dom på ett bra tag :( Har mest blivit massor med gos i sängen. Fick jättefina ljuslycktor i present som jag ska ha på köksbordet :)

Idag har jag först haft lite besök på eftermiddagen, blev lite fika och prat :)
Har även varit nere på stan med Anita en sväng, var tvungen att köpa en ny mascara och sen fattades det lite till maten så blev en sväng till Willys också. Måste sett roligt ut när jag gick runt idag för haft tokont och massor med tryck neråt..går ju inte direkt snabbt heller så det gäller att ha tålamod :D

Nu på kvällen var Petri och familjen här och åt och fikade :) Var superkul att träffa alla igen, är ju så himla sällan vi ses nuförtiden. Fick en jättefin blomma av dom :)

MAGEN
Massor med tryck neråt och molvärk i magen och svanken, men utöver det är det inget mer än dom vanliga sammandragningarna och tröttheten. Tror vi får vänta på lillan ett bra tag till minsann...fast vore ju inte alls fel om hon ville kika ut snart :)

Nu blir det lite tv och mys i soffan, ska be Per massera mig i svanken lite också så kanske det lättar lite :)

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0