Mys i sängen

MYS I SÄNGEN
Både jag, Per och katterna är supertrötta så vi har bara legat och slappat ikväll. Jag städade och lagade mat sen orkade verkligen inte min kropp med mera så nu blir det inte mer gjort idag :) Ska kolla klart på Ensam mamma söker och sen kanske det blir någon film :) Den enda som är pigg just nu är Nova, hon håller på som en tok :)

Här kommer lite bilder på mina pojkar :D



MOBILINLÄGG
Hmm ja man vet aldrig när dom mobila inläggen kommer in verkar det som, bilden jag skickade igår när vi var på väg in till Örebro kom in nu ikväll :) Så förmodligen kommer det bli så att när väl Nova är född och jag har skickat in bilder på henne så kommer alla få vänta minst ett dygn på att få se dom tyvärr :( Men bättre sent än aldrig eller hur :D

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilka söta katter ni har! Vi har oxå två underbara hårbollar här hemma. Visserligen mer vilda än tama men goa ändå :)

2008-10-20 @ 09:19:29
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: pluttsan

passar på medasn ni är bara ni, sen när nova kommer är de annat hiiihihi. pöös catta

2008-10-20 @ 12:12:25
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Svar från Emma till Ulrika

Tack! Mina är mest lata och gosiga, inte mycket bus här inte :D

2008-10-20 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0