Tisdag

NATTEN
Sov helt okej inatt tycker jag, vaknade några ggr av kraftiga sd och molvärk men tog två alvedon och somnade om igen :)

DAGEN
Idag ska jag börja med att städa och tvätta klart det sista till soffan :) "Slapp" putsa fönster för det regnar ute så får göra det en annan dag istället :) 
Lite senare idag blir det IKEA och Marieberg med Sofia, Åsa och Anders :) Jag ska inte shoppa något men roligt att komma ut lite och speciellt om man är i trevligt sällskap :) Tiden går mycket fortare om man är ute och gör något skojigt :)

MAGEN
Har en del onda sd och molvärk men inget regelbundet men får hoppas på att det kanske sätter igång om jag är ute och rör på mig lite :)

ODJUREN
Just nu sitter katterna i varsitt fönster och piper, dom vill ut men jag vill inte släppa ut dom när jag snart ska åka bort :( Vill vara hemma om det skulle hända något med mina lurviga och inte långt borta i Örebro. Så dom får vackert vänta tills jag kommer hem igen. Är lite hönsig när det kommer till att låta dom vara ute när jag inte är hemma, när det är mörkt ute och när det regnar för det är så himla svårt för alla bilar att se dom, bor ju inte perfekt till med alla vägar och fartdårar :( Men dom trivs så himla bra med att få gå ut så jag kan inte neka dom det helt och hållet heller för dom är ju värda det bästa.
Bara Siri som är innekatt på heltid och det verkar inte röra vår lilla fegis det minsta :D Hon trivs bäst med att ligga inne under något täcke/filt och sova och mysa.
Är så glad att jag har dom små pälsbollarna så jag hoppas innerligt att allt kommer fungera toppen med Nova också sen när hon kommer. Kan inte tänka mig att vara tvungen att lämna bort dom till någon annan, dom är ju mina små bebisar och familjemedlemar dom också.



Nu ska jag ta en sväng med min kära dammsugare men återkommer senare!

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0