Vad är detta?

SVANKEN
Har så himla ont i svanken och det går ner i rumpan och låren och upp i resten av ryggen så jag kan knappt ta mig fram :( Är allra värst på högersidan..moler och hugger...är detta början till foglossning eller vad är det? Har sammandragningar som vanligt men tycker inte dom ökat i antal iallafall. Börja även fundera på om min slempropp börjat släppa för igår såg det skumt ut... Att man inte bara kunnat vara expert på sin egen kropp så man hade sluppit undra så himla mycket.
Har sovit som en död inatt, vaknade inte ens av Pers mobil i morse när han skulle upp, det händer aldrig i vanliga fall att jag sover så hårt. Aja får se vad som händer, lär ju inte missa om det drar igång iallafall :D



Idag ska jag försöka dammsuga och moppa av lite som vanligt. Ska även se om det går att gå en promenad...tvivlar på att jag kommer framåt men om det nu skulle vara så att kroppen förbereder sig borde det väl vara bra att röra på sig och hjälpa den lite på traven?

ikväll kanske vi ska in till Örebro och kolla på bio, beror lite på när Per blir klar med bilen han håller på med :) För mig går det lika bra att vara hemma just nu faktiskt men vore roligt att hinna med ett biobesök innan Nova kikar ut, inte ofta jag tycker det är okej att vara hemma en lördagkväll :D Vi får se vad som händer :)

FASTER
Jag ska bli Faster!!!! I Januari så det är snart dessutom :D Känns superbra verkligen :) Dessutom är det kul att Nova får en liten kusin som är i ungefär i samma ålder också :) Så stoooort grattis lillebror!

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0