En design klar :D

THERESE
Har nyss gjort klart bloggdesignen till min söta Therese, hon är som vanligt min testkanin ;) Är ju lite klurigt med PS ännu men det går bättre och bättre tycker jag nog :)

Nej nu ska jag minsann hoppa in i duschen och sen ska jag städa i lugn och ro :) För  idag är min söta och underbara sambo och min fina och underbara dotter iväg på egna äventyr :D Fick en mms bild med en strålande glad dotter sittande i enorm elbil för en liten stund sen ;) Sa till Per innan i veckan att kanske är hon lite liten ännu för sådana saker men han bara log och sa att det är hon inte alls och eftersom han är lika envis som en jag vet inte vad är det lika bra att ge upp :D 

Jo just det håller på att fixa bilder till klädrecensionen också :) Blir massor med bilder så det blir lite roligare att läsa tänkte jag :) Får se om jag kanske kan hinna klart det efter jag är klar med lägenheten och mig själv :)

Puss och Hej! 

Kommentarer
Postat av: sofie

gud va ja gillar de kortet på dig på sidan här=) jättefin verkligen=)hoppas ni mår bra ja har fått amningen o funka lite bättre nu så ja e mer social om du vill höras=) Du vi har oxå fått datorn dränkt i kaffe=) våran nya alltså=) skitkul=) kramar

2009-08-08 @ 15:54:23
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Anonym

det e alltid roligt att vara din testkanin för det blir ju så fint :D.. puss <3

2009-08-09 @ 21:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0