Hostar och snorar :(

SJUK
Inatt har Nova varit jätteledsen, till och med Per vaknade av att hon grät och det händer ju inte varje dag kanske man kan säga. Hon var så himla ledsen och ingenting hjälpte men efter en timme somnade hon iallafall sittande i min famn. Såg redan igår kväll att hon var lite snorig men hon har ju inte verkat sjuk i övrigt så jag trodde hon skulle klara sig men nu är hon superhosig och jättesnorig, Hostan är värst för den är skarp och skällande och dessutom ser det ut som hon ska kräkas när det börjar :( Men som tur är hon har ingen feber iallafall och jag hoppas innerligt att hon slipper den också för det är inte roligt när vår lilla prinsessa är sjuk :(
Så idag blir det en lugn dag för oss så att hon blir frisk så fort som möjligt. Ikväll kommer Jocke och ska stanna ett par dagar så vi får hoppas han kan sova fast Nova är ledsen men han är ju som Per när han sover så det ska inte vara några problem tror jag :)

Nej nu ska ja ta min sjukling och mysa lite framför tvn innan jag ska se om jag kan få i henne lite mat.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0