Me&I party hos mig den 20:e oktober kl 19.00

Ja det känns som om det är på tiden för mig nu att ha ett party  :) Ville vänta tills dom släpper resten av kollektionen (Gissa om jag blev glad över att det kommer mer ;)) så det är därför det blir så sent men roligare om man kan få se hela kollektionen på en gång tycker jag. Så är det någon som är intresserad av att komma hit då och kolla på fina kläder, fika och umgås är ni väldigt välkomna :) Lämna bara en kommentar, maila eller skicka ett sms om ni är sugna så jag vet på ett ungefär hur många vi blir :)


Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet att jag ställer gärna upp och kommer :-) Su kommer ju till mig så det är ju inte mer än rätt :-)

Kram



Ps. Hoppas skruttan blir frisk för vi kommer på tisdag.

2009-08-14 @ 16:38:20
URL: http://varanmini.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Emma

Alltid roligt att kika på kläder :D Ja hoppas jag med för ska bli riktigt roligt att träffa alla igen. Kram

2009-08-14 @ 23:51:21
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0