Nedräkning..

SNART SÅ.....
Sitter här och väntar på att få se nya Me&I kollektionen, den ska ju släppas den 10:e vilket det ju blivit nu ;) Är nog bara tokiga jag som är så himla ruskigt sugen på att få se lite glimtar av vad Novis kommer få ta på sig i höst :D Är det lika mycket snyggt i höst som det var i våras kommer det bli extremt svårt att inte handla en massa. Sa ju sist också att jag minsann inte skulle ha så mycket men det slutade ju ändå med att Nova fick nästan alla klänningar ur kollektionen plus en massa andra söta plagg...

Medans jag väntar ska jag nog ta och lägga upp lite bilder på Nova när hon kör rally här hemma ;) Sen måste den fina bilden på henne i elbilen också upp ju :D

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har också kikat in nya kollektionen och längtar till den 26:e :-)

2009-08-10 @ 18:40:53
URL: http://varanmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0