Nu är den här :)

Igår kom äntligen nya Me&I kollektionen ut, mycket var jättefint men jag tycker nog inte den slog årets vårkollektion som varit den absolut finaste kollektionen dom släppt enligt mitt tycke iallafall :) Höstens kollektion saknar några roliga klänningar och en fin bodysuit tycker jag men vem vet kanske blir det ett extra släpp även i höst  :D *hoppas på det*

Med dom här sötnosarna kommer iallafall bäras av Nova :D




Bilderna är lånade från Me&I och där finns även bilder på resten av kollektionen :)

Nu ska jag umgås lite med Sofia och Nicodemus som nyss kom på besök och sedan ska jag göra klart bloggdesignen till Linnea :)

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0