Feber och skräp :(

SJUK :(
Usch har sovit uruselt inatt för jag har drömt massa konstiga drömmar och sen har jag varit för kall och sen för varm..tog tempen i morse vid åtta och då var den på 38.3, inte jättehög feber direkt men det känns verkligen i kroppen att det inte står rätt till :( Är så grymt trött och har världens huvudvärk så idag blir det absolut ingenting gjort.
Nova har med börjat nysa en massa och hosta en del men får hoppas hon slipper febern iallafall.



All bloggdesign får vänta till jag blir bra igen för jag kan inte tänka klart just nu, hoppas det är okej för alla.

Nu ska jag återgå till min glada dotter som ligger här och är pigg som bara den och bara bubblar och bubblar :)



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: .: YennY :.

Krya på dig gumman! Bara att vila och ta det lugnt,så blir du snart frisk ska du se. Pussa Nova!



Kramar Jenny

2009-02-09 @ 16:11:31
Postat av: Svar från Emma till YennY

Ja det går nog över snart hoppas jag :) Just nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag heter. Men Nova känner inte alls för att sova så bara till att hålla henne sällskap :D Vi hörs säkert på msn senare :) Ska pussa på henne :) Kramar

2009-02-09 @ 19:40:50
Postat av: therese

Huuur söt som helst lilla Nova! Hoppas du blir frisk snart

2009-02-10 @ 12:09:51
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Therese

Tack! :) Ja jag hoppas också hon blir bra snart :) Hoppas Amelia blir av med sina vattkoppor också :)

2009-02-11 @ 18:22:34
Postat av: Anonym

Världens Stoltaste Morbror<3 !

2009-02-11 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0