Nystädat och fint

STÄDAT
Så nu är det rent och fint här hemma igen :) Så himla snällt av Lillebror att hjälpa till, tack så himla mycket!! Snart kommer Per hem och då ska vi äta lite kyckling och ris, mumsigt :)

Sitter här och håller Nova sällskap när hon ligger nakenfis och tittar på sina leksaker, hon bubblar som bara den och ler hela tiden :D Hon är helt underbar vår lilla tjej och det går verkligen inte att få nog av henne. Tänk att man kan vara så stolt över en så liten människa, älskar henne så fruktansvärt mycket!



Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Heej. ja jag tänkte komma in i veckan eller om vi skulle ta stan, tänkte köpa nått till mikaela som fyller ett snart :D.. Puss<3

2009-02-01 @ 23:41:36
Postat av: Pia

Tack! Vad snällt! :-DDå ska jag maila dig så fort jag kan. Vi har legat i magsjuka så jag ska bara samla lite krafter att sitta vid datorn en längre stund!

2009-02-02 @ 07:37:43
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: therese

himmel va söt hon är lilla Nova :)

2009-02-02 @ 15:17:37
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Therese

Ja en sväng på stan säger jag aldrig nej till ;) Sen kan du ju följa med hem så kan vi sitta och prata skit i några timmar med :D

2009-02-03 @ 15:21:15
Postat av: Svar från Emma till Pia

Bara att du mailar så gör jag sidan så fort jag kan :)

2009-02-03 @ 15:21:51
Postat av: Svar från Emma till therese

Tack så jättemycket :D Dina små är också väldigt söta :D

2009-02-03 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0