Utmanad av Jennica

UTMANING

Jag har fått en utmaning av Jennica, den går ut på att skriva 8 sanningar/vanor/ovanor om sig själv samt utmana andra!

1. Jag värdesätter min dotter, sambo och mina syskon över allt annat, skulle det hända någon av dom något skulle min värld rasa samman.

2. Jag är alldeles för noga med hemmet, kan inte släppa in någon om det inte är tipptopp. Så ringer det på dörren utan att jag vet vem det är kan jag få lätt panik...Som ni säkert förstår är det numera rätt omöjligt att hinna vara så petig som innan så det händer ibland att jag inte ens öppnar om det ringer på dörren om jag inte väntar besök...så ska ni hälsa på så ring gärna en timme innan ;)

3. Jag har 4 underbara och väldigt håriga odjur...nej odjur är inte negativt utan bara mitt namn på min fina katter :) Just nu har jag grymt dåligt samvete eftersom dom inte alls få lika mycket uppmärksamhet som innan Nova kom :( Men jag gör mitt bästa för att göra det bättre. 

4. Jag är löjligt glad i lampor, kuddar och filtar, innan Nova föddes gick nästan alla min pengar till inredning. Drömmer om ett stort och fint hus att greja och dona med. Huset får gärna ligga vid havet och ha stoora fönster och högt i tak också.

5. Jag shoppar på tok för mycket, men det är ju så himla roligt så det går ju inte att låta bli helt enkelt. Först och främst blir det saker till Nova, hon är väldigt bortskämd redan, varken jag eller Per har något stopp när det gäller lillskruttan :D Men det är så det ska vara tycker jag.

6. Jag är alldeles för lat när det kommer till träning...eller rättare sagt det existerar inte ens i min värld just nu...och jag har faktiskt inte ett dugg dåligt samvete för det heller :D

7. Min högsta önskan vore att få ha alla mina syskon nära så jag bara kunde åka iväg på en fika och umgås i några timmar. Saknar dom så fruktansvärt mycket :(  Vi ses alldeles för sällan nu :(

8. Jag är otroligt dålig på att höra av mig till mina vänner, inte av elakhet utan mer av snurrighet...tänker jag ska ringa men så får min lilla hjärna annat att tänka på och vips så har jag glömt bort det :( Ska försöka bättre mig! Kanske borde sätta upp en anslagstavla och skriva upp allt jag borde göra?!

Jag utmanar alla som känner för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0