Gott nytt år :)

NYTT ÅR
Ja då var det alltså 2009 nu så nu får vi hoppas på att detta året blir minst lika bra som förra :) 2008 var både det bästa och jobbigaste året jag varit med om, oron över att inte veta om hur det skulle gå med Nova till att få henne och se att hon mådde toppen och var helt och hållet perfekt :D Det är det absolut bästa jag varit med om.

Idag fyller min lillebror Emanuel 19 år, hoppas du får en superduperbra födelsedag. Älskar dig och saknar dig massor!!Även Morfar fyller år idag så grattis till dig också!



Nyårsafton blev lugn för vår del, vi åt lite mat och kollade tv sen blev det sväng ut på stan för att se på raketerna :)
Nova var så himla ledsen hela dagen så vi turades om att bära på henne och städa och fixa här hemma.Inte fören klockan var nästan halv tio somnade hon och sen sov hon i nästan 5 timmar men då hade hon knappt sovit alls på 2 dygn så inte konstigt att hon var trött ju. Tog lite bilder på henne igår den korta stunden hon var på bra humör för hon måste ju ha bilder från sin första nyårsafton ju :)



Man kan bli jättetrött av att ta så mycket bilder



Påklädd för att åka lite bil och se på raketer



SHOPPINGEN
Turen till Örebro blev lyckad :) Hittade två tunikor till mig själv, en tunika och en body till Nova och grejer till lägenheten :D
Per köpte ett nytt fot och handavtryckssett så vi kan gjuta av Novas händer och fötter fast i gips istället för leran blev inte alls så bra när den hade torkat. Men detta såg mycket bättre ut så nu måste det bli bra :D
Jag och Sofia provade en av dom nya restaurangerna på Marieberg och den fick klart godkänt :D Har blivit jättefint därinne nu när dom byggt om :)

Nova innan vi skulle åka



Bilder på lägenheten efter uppfräschningen, bilderna blev suddiga som attan så får ta nya en annan dag men dom här får duga tills vidare :) Vi har inte hunnit måla heller men det kommer ;)



Avslutar dagen inlägg med en mysbild på Nova



Nu ska jag återgå till att ta hand om min soffklädsel och sen ska jag mysa med Per och Nova :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Mad

Så fina bilder på lilltjejen! Snyggt i lägenheten också!!

2009-01-01 @ 12:49:32
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vilka fina lycktor,vart har du hittat dom.God fortsättning.

2009-01-01 @ 14:31:01
Postat av: malinsmix

wow fina ramar vart e dem från`?

2009-01-01 @ 14:49:49
Postat av: Emma

Tack detsamma! :)

Det var inte så svårt att få henne o skratta, hon är nämligen kittlig :)

2009-01-01 @ 15:44:53
URL: http://varanmini.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Mad

Tack så jättemycket :D Snart dags för din lille pojk att kika ut nu ju :D

2009-01-01 @ 19:43:44
Postat av: Svar från Emma till Pernilla

Köpte dom i en liten butik här i stan så vet inte alls vart man kan få tag i dom om man inte bor i Karlskoga :) God fortsättning!

2009-01-01 @ 19:44:56
Postat av: Svar från Emma till malinsmix

Dom som hänger på väggen är från IKEA och dom andra hade jag hemma fast jag målade om dom till vita :) Måste ju ha lite bilder framme på vår skatt och det var så svårt att välja bara 6 bilder :D

2009-01-01 @ 19:47:12
Postat av: Mad

Ja det går inte att sätta sig in i det, men snart vet ju även jag..=) Det är ett virrvarv av känslor..speciellt nu såhär nära inpå!!

Man är ju redan helt galet överbeskyddande över kulan och betuttad i en liten person som man aldrig mött. Vågar knappt tänka på den mäktiga kärleken man kommer känna sen.



Hur kändes dina värkar?? Om du skulle försöka beskriva dem??

2009-01-01 @ 20:40:49
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: moster elin

det blev jättefint hemma syster, och nova är världens finaste lilla flicka! :) älskar er, puss och kram

2009-01-01 @ 21:08:59
Postat av: linda

Fint hem ni har!!! Och en mycket fin dotter!!!

Längtar så til min lilla kommer när jag ser henne!!

2009-01-01 @ 21:23:39
URL: http://mammabling.blogg.se/
Postat av: mikaela

vilket läckert hem!!! WOW!

2009-01-01 @ 21:55:42
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/
Postat av: Elin

Söt liten sessa du har! :)

2009-01-01 @ 22:11:21
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Fint det blivit! Ni har samma sänglampor som oss :) kram

2009-01-02 @ 12:17:24
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ohhh vart har du hittat den svarta hoodtröjan med guldstjärnor? :)

2009-01-04 @ 03:37:06
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0