Har min dotter en radar??

RADAR??
Självklart hann jag inte mer än klä av mig och hoppa in i duschen fören Nova vaknade och började gallskrika..så snabbt i med shampoo och snabbt tvåla in sig för att snabbt bli klar och kunna ta henne. Tror hon har en radar inbyggd som sätter igång ett alarm så fort jag kommer ett visst antal meter ifrån henne eller ska äta, duscha, sova eller något annat nödvändigt ;) Men tro nu inte hon ligger här och gallskriker fortfarande bara för det räckte  tydligen med att jag tog upp henne för att det skulle bli bättre. Just nu sover hon gott här i min famn och det är lika bra att hon får ligga kvar för jag hinner ändå inte göra något på 5 minuter, då är det bättre hon får sova någon timme. Maten jag hade tänkt äta får jag ta när Per kommer hem men det hör ju inte till ovanligheterna att mitt första mål för dagen blir vid femtiden på eftermiddagen.

Slänger på en film i väntan på Per tror jag.



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: carro

Vilken vacker bild på Nova! :)

2009-01-05 @ 18:49:32
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha!

Jo jag såg det, men e var först i Örebro län inte i sverige.

2009-01-05 @ 19:16:33
URL: http://varanmini.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Carro

Tack så mycket :D

2009-01-05 @ 20:25:55
Postat av: Svar från Emma till Emma

Haha mmm såg det sen när jag läste artiklen om dom på nätet :D Per som sa att dom var först i Sverige så det trodde jag :D

2009-01-05 @ 20:27:20
Postat av: bambi

Ja, det brukar kunna bli så... dom känner nog på sig när man gör något viktigt! :D



Jag håller med Carro, himla fin bild!!

2009-01-05 @ 21:55:48
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: Svar från Emma till Bambi

Tack så jättemycket! :) Ett av hennes första leende :)

2009-01-05 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0