Namnsmycke

NÅGOT FINT
Skulle så hemskt gärna vilja ha ett namnsmycke, tycker det är ett väldigt fint sätt att bära dom viktigaste man har runt halsen eller armen. Själv skulle jag vilja ha ett halsband med två stavar och ett hjärta, på stavarna ska det stå Per och Nova och på hjärtat ska det stå kärlek sen vill jag ha dom på en kulkedja. Så om det är någon som kan rekommendera ett bra ställe där dom gör snygga namnsmycken i silver så tar jag gärna emot tips :)

Idag somnade Nova tätt intill Per. Först var hon ledsen och orolig som hon nästan alltid är när hon ska sova, men när han sjöng lite för henne så blev hon lugn och somnade. Hon tycker om när han sjunger och spelar för henne :) Han är en så himla underbar och fin Pappa verkligen. Dessutom finns det nog inget som gör mig så lycklig som att se dom tillsammans, dom är ju mitt liv och mitt allt. Vad skulle jag göra utom mina älsklingar :) Jag er älskar så otroligt mycket.

Bilden är tagen när vi fortfarande låg på BB, Nova är 1 dag gammal :)



Nu ska jag se ett avsnitt av House och sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: therese

Anton fick ett namnsmycke i julklapp av plastfarmor/farfar,det var en silverbricka på kulkedja,hon hade beställt det av nån tjej på 16 år som hade det som hobby,jag kan ju höra med svärmor för det var verkligen jättefint! Sa att Amelia ville ha ett sånt hon med när hon ska döpas ;)

2009-01-21 @ 11:55:04
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Maria & Andreas (Bromölla)

Hej hej Emma, har en jätte bra sida här :http://lindam.blogg.se/

Har själv ett smycke med mitt å Andreas namn, denna tjejen gör på beställning. Hur bra som helst ;)

2009-01-21 @ 14:11:17
Postat av: Sabina

Hej! vet inte om du minns mig. Stellans kusin :) på silverskrinet.se (tror jag att de är) så har de sådana smycke man kan beställa som är fina! Grattis till flickan förresten! en riktigt sötnos! Kram Sabina

2009-01-21 @ 23:20:35
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Therese

Ja det vore jättesnällt om du vill det :)Ja det är ju verkligen fint och personligt så är väl en perfekt doppresent :)

2009-01-22 @ 02:13:13
Postat av: Svar från Emma till Maria och Andreas

Ska kika på den sidan då :) Hoppas allt är bra med er annars :D Kram

2009-01-22 @ 02:14:29
Postat av: Svar från Emma till Sabina

Klart jag minns dig :D Tack så jättemycket :D

Ska kika på sidan, tack för hjälpen :D Kram

2009-01-22 @ 02:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0