Vår dag

DAGEN
Hade ju tänkt ta oss en sväng in till Örebro idag men det blir imorgon istället :) Måste se om jag kan hitta ett par varma skor till mig fast jag tycker det känns dumt att slänga pengar på mig själv när det finns så mycket fint till Nova..fast Nova lider ju igen direkt brist på någonting, hon har ju redan allt och lite till..enda vi så småningom ska köpa till henne är en gåstol och en hoppgunga men känns inte som om det är någon panik ännu direkt :)



Dagen idag har varit lugn, jag, Nova och Emanuel tog oss en promenad och gick bort till Per på jobbet när han var där och fixade med bilen. Var lite småsaker som var tvungna att fixas tills besiktningen men jag tror han är klar med det mesta nu :) Alltid är det något som ska fixas när man har bil, tur att Per är duktig och kan fixa allt själv iallafall för annars hade det blivit ruskigt dyrt :D



Superbra att ha lillebror här på besök, allt går mycket snabbare när han kan hålla ett öga på Nova om jag behöver göra något. Dessutom kommer jag ut varje dag för han vill ut och gå så det kan ju inte bli bättre :) Hoppas han stannar länge för det är så himla roligt att ha honom här :)



Imorgon ska vi till BVC med Buddha :D Får se vad hon väger nu, jag skulle gissa på ca 6100 gr och är ca 62 cm :)

Har förresten lite fler bilder från Blekinge som ska upp på bloggen, Emanuel hade tagit några på bland annat min Pappa och Nova så dom måste ju upp :)

Nu ska jag se klart på Arga snickaren och sen blir det till att laga lite mat :)

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0