Lite piggare

GRYNET
Nova är lite piggare nu, hon har bara lite feber nu så det är så himla skönt. Snorig som bara den är hon men Per har köpt näsdroppar till henne och sen använder vi snorsugen flitigt så det går rätt bra ändå. Hoppas hon slipper få hög feber igen, älskade lilla skatten måste ju få vara frisk någongång.
Dagen idag har vi ägnat åt mys, somnade en stund tillsammans och vaknade inte fören Per kom från jobbet :) Men det var verkligen välbehövligt för jag sov ju knappt alls inatt.

Imorgon ska Nova till BVC och väga och mäta sig, får se hur mycket hon ökat sen sist :)

Nej nu ska jag leka lite med skruttan och sen ska jag se om vi kanske ska ta och äta lite middag :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Mad

hoppas sessan kryar på sig!

2009-03-25 @ 19:31:01
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hoppas hon blir kry snart lilla pyret. Snygg bloggen blivit, önskar jag hade lite fantasi och kunnighet åt design på blogg.

Ha en bra kväll! Kram

2009-03-25 @ 20:39:57
URL: http://lillafreja.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg design på bloggen. har du något speciellt program för att kunna göra dem eller är du bara kunning. önskar att jag kunde fixa min lite snyggare har en förvald design..

kram

2009-03-26 @ 08:51:01
URL: http://varanmini.blogg.se/
Postat av: Lisen

Gud vad fin den nya designen var! Skitsnyggt!

2009-03-26 @ 11:12:39
Postat av: Svar från Emma till Mad

Ja det hoppas jag med! Kram

2009-03-27 @ 12:07:31
Postat av: Svar från Emma till Mickan

Tack så jättemycket! Jag slängde bara ihop den lite snabbt. Nu när jag fått ny dator som fungerar så ska jag ta tag i alla bloggar jag ska designa med :) Kram

2009-03-27 @ 12:08:20
Postat av: Svar från Emma till Emma

Man får använda flera olika program för att få ihop bilder och sådant sen behövs det lite till för att få till det men det är lätt att lära sig :) Kram

2009-03-27 @ 12:09:29
Postat av: Svar från Emma till Lisen

Tack så jättemycket! :)

2009-03-27 @ 12:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0