Stor tjej :D

BVC
Min gissning om vikten var helt och hållet fel för vår lilla Buddha väger hela 4980 gram nu och mäter hela 55 cm så hon växer verkligen så det knakar :D Nova var på superbra humör idag när vi var där för en gångs skull kanske jag ska tillägga...hon brukar alltid gråta som bara den när hon blir nakenfis men idag upptäckte hon att det hängde en mobil över skötbordet och den gillade hon verkligen :) Så nu kanske det blir roligare att gå dit :)
Sen fick jag en tid för efterkontroll också, skönt att få det gjort och skönt att få något vettigt preventivmedel :D Inga fler bebisar här på ett tag minsann, räcker gott och väl med en i taget ;)

JULKLAPPAR
Hittade fyra fina klappar till Nova idag :D Ska bara slå in dom fint och sådär med så det känns juligt och bra...inte för att hon kan öppna dom men tanken som räknas ju ;)
Lindex hade totalt kasst med grejer idag och ingenting av det jag hade tänkt köpa till henne fanns i rätt storlek så på fredag ska vi in till Örebro och kolla om dom har det där.

KLÄDER
Jag måste verkligen se om jag kan hitta något fint att ha på mig nu till jul. Kanske en snygg klänning eller något fast måste ju vara någon jag lätt och smidigt kan amma i för jag orkar verkligen inte kränga av mig allt varje gång hon ska äta...hon äter ju rätt många gånger om dagen om man säger så :D

LEENDE
Idag har jag fått flera stora leende av skruttan och jag blir lika rörd varje gång :D Hon är ju såå otroligt söt och underbar och jag älskar henne oändligt mycket :)

Nu ska vi bada vårt lilla hjärta lite för hela hon är full med kräk och det vill jag inte ligga och sniffa på inatt.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0