Drömmar

DRÖM
Inatt drömde jag att jag fick superont i magen när jag var på stan sen i nästa sekund hade jag min dotter på armen och skulle gå på bio...haha bara jag som kan snurra till det sådär ;) Har verkligen haft massor med skumma drömmar sen lillan flyttade in i magen, fast nu har jag iallafall slutat drömma att Per har ihjäl mig :D Var faktiskt några veckor sen sist jag hade mardrömmar nu *peppar peppar* skönt att slippa för usch va hemskt det är att vakna med andan i halsen och känna sig panikslagen.

MAGEN
Somnade inte fören klockan var halv fyra inatt för lillan var totalt tokig plus att jag hade massor med sammandragningar och ont :( Hon ligger och trycker neråt med huvudet nu så det känns som tusen nålar ungefär. Struntade i att ta både alvedon och bricanyl och till slut gick det att sova ändå :) Får se hur denna dagen blir, har inget att passa så ska nog ta det riktigt lugnt och vila så mycket det bara går.

FÖRKYLNINGEN
Fryser inte alls så mycket som igår utan känner mig mest bara snorig och ont i halsen så detta går nog över snart.

IDOL 2008
Nu ska jag och Per ta och kolla på dom två första avsnitten av Idol 2008, missat totalt att det börjat gå igen :) Varit så himla inne i Smallville :) Får se hur den hemska juryn är som det skrivs så mycket om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0