Hon växer vår lilla tjej

BESÖK HOS BM
Sådär nu har vi varit iväg hos barnmorskan och kollat läget :) Allt var bra :) Lillan ligger med huvudet neråt och är ruckbar, hennes lilla hjärta slog med 136 slag i minuten :) Mitt blodsocker låg på 7 och jag har gått upp exakt 12 kilo nu :) Sf-måttet har ökat till 32 cm så nu ligger jag på normalkurvan *Glad* Mitt blodtryck låg på 137/75 så det var också bra :)
Hon var lite seg i starten men nu verkar hon växa bra och det känns underbart :)
Nu är det knappt 7 veckor kvar innan vi får träffa vår lilla Nova :D

NATTEN
Blev en lång natt, tror inte ens jag lyckats få 5 minuters sömn, haft ont som bara den och dessutom har Per hostat och hållt på :( Så idag blir det till att försöka sova ett par timmar på dagen så jag orkar vara med mig själv ikväll :)

Nu ska jag kolla något avsnitt av Höök och ta en kopp te.

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej gumms. Inte pratat med dig nåt sen sist. Men vi åker antagligen tidigare än tänkt. Men hoppas jag får internet ganska snabbt där nere nånstans så jag kan höra av mig. Skickar mitt nr till dig med på FL ifall nåt skulle hända och vi inte hörs av :D Kram

2008-09-27 @ 21:11:20
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0