Idol

IDOL
Så nu har vi sett dom två första avsnitten så hmm vad ska man säga...en del var värre än andra kanske passar bra :D
Bara roligt att se nu när uttagningarna är, fast för det mesta sitter jag och gömmer mig bakom kudden för jag skäms haha :D Att man frivilligt ställer sig och skriker framför 3 personer som dessutom med största sannolihet kommer såga en är rätt modigt ändå :D

MYS
Nu ska jag och min lilla Siri ta och mysa en stund innan hon käkar upp både mig och datorn ;) Ska kolla på nya Bones tror jag och dricka en en kopp te :) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej hej !! föjler din blogg.. Hoppas allt går bra med magen. tänkte bara hur du fick din sida så snygg ???? kram

2008-09-05 @ 20:43:29
URL: http://yojjsan.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Johanna

Jag satt och pillade och donade en hel dag :D Ändrade lite koder här och där :D Inte alls så svårt som det låter :) Kram

2008-09-06 @ 11:08:25
Postat av: Johanna

okey ska prova, har inte direkt tid eller tålamod bara men men =) kram

2008-09-06 @ 19:40:28
URL: http://yojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0