Sömnlös natt

NATTEN
Efter mycket om och men så somnade jag till vid halv fyra, då hade jag lagt kuddar runt precis hela mig och tagit alvedon. Vaknade igen vid halv sex av Pers väckarklocka och låg och lyssnade på den i över en timme eftersom min kära sambo är som en död på morgonen och totalt omöjlig att få upp vissa (Läs alla) dagar, vid halv sju skrek jag åt honom att nu jävlar går du upp då mumla han något om att klockan är ju redan halv sju varför har du inte väckt mig innan?...MORR säger jag bara...fast samma visa jämt. Men idag var mitt humör inte det bästa eftersom det gör så förbannat ont :( När Per hade åkt tog jag mig ut till toa och sen fixade jag ett glas oboy och en banan och la mig och kollade på Terminator serien, lyckades somna om vid halv nio och sov till elva och då gjorde det ännu mera ont :( Va uppe en snabbis på toa sen la jag mig och tog alvedon och bricanyl igen. Kommer bli en lång dag detta och jag kommer inte kunna vara uppe mer än det allra nödvändigaste. Per var gullig och kom hem och fixade lite mat till mig nu på lunchen iallafall :) Får väl bli en filmdag idag sen får jag hoppas på att det känns bättre ikväll eller imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

skickar massa glass i strut med strössel :D

Mjo hade med velat ligga ner i sängen men den tar jocke upp just nu så jag får sitta och halvligga i soffan :( Hoppas du får sova lite bättre sen ikväll. Kram

2008-09-11 @ 20:16:37
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0