Städat

STÄDAT
Nu är dagens städning avklarad minsann :) Tvättat alla fleccefiltar och bytt sängkläder sen har jag diskat, dammsugat och torkat av. Hinner aldrig bli riktigt stökigt här men jag är rätt noga så är det disk i hon blir jag smått stressad tyvärr. Imorgon ska jag tvätta soffklädslen hade jag tänkt, får slänga i det innan jag går till BM så är det bara att kasta i torktummlaren när jag kommer hem sen :) Vet att jag ska ta det lugnt i 3 veckor till men nu orkar jag faktiskt inte ligga stilla mera, får jag superont lägger jag mig hellre och vilar.


NATTEN
Har sovit oroligt inatt, vaknat massor med ggr för att vända och vrida på mig och sen har jag varit uppe på toa 50 ggr känns det som. Men ska vila en stund nu istället :)


MAGEN
Massor med sammandragningar och en hel del molvärk som går ner i benen och upp i ryggen, känns verkligen skillnad på om jag är uppe lite och rör på mig och gör något än om jag ligger som jag egentligen borde. Kommer inte ta mer bricanyl nu om det inte blir så att jag verkligen inte står ut.

LILLAN
Lilltjejen är verkligen en vilde, igår när vi låg och kollade på Smallville såg och kände jag hela hennes fot och tår :D Känner hennes kroppsdelar väldigt tydligt nu, går inte att ta miste på vad som är vad. Längtar så himla mycket tills hon kommer ut till oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0