Tror klockan stannat...

SEGT
Jag har tyckt att tiden rusat förbi men idag är det som något stoppat den helt alltså, visst att jag har längtat efter att få träffa lillan men idag är det hemskt. Vi har legat och kollat Smallville här nu och det enda jag kunnat tänka på är att jag vill att hon ska komma ut NU...men självklart vill jag ju att hon stannar i magen tills hon är helt klar ändå. Gahh blir tokig haha :D Allt är fixat och färdigt för min lilla plutt ju, bara hon som fattas nu. Aja får bita ihop "bara" två månader kvar nu ju :D

Kommentarer
Postat av: Engdahls

Det ta den tid de ta, så bara ta de lungt ;)

Många pussar och kramar från Familjen Engdahl ( med tobias i spetsen;))

Vi älskar dig <3

2008-09-03 @ 21:12:26
Postat av: Cissi

kikar in! Förstår din längtan efter bebis...i slutet e det värst,då håller man typ på o spricka av längtan efter sin bebi! Men nu när min lille busunge e 4,5 månad,saknar jag magen ibland:-)

2008-09-03 @ 22:48:25
Postat av: Svar från Emma till Engdahls

Jo jag vet att det tar den tid det tar men längtar efter den lilla skrutten så jag snart blir tokig :D Kommer vara en mycket efterlängtad tjej iallafall :D Pussar och kramar tillbaka! Älskar er också

2008-09-03 @ 23:14:15
Postat av: Svar från Emma till Cissi

Jo nu sniglar sig tiden fram eller rättare sagt idag har den gjort det :D Kanske för att både jag och sambon legat i sängen mest hela dagen :) Är van att han jobbar i veckorna nu men nu är han sjuker så nu ligger vi här som två pösmunkar ;) Har diskat, badat ena kissen och bakat lite så nu är dagen äntligen slut haha :D

2008-09-03 @ 23:16:14
Postat av: Nilla

Toodiloo. Inte pratat med dig på msn på ett par dagar. Kul att läsa att du haft kul med fika osv :D Trist dock att tiden stannar till, men det verkar göra det för alla i slutänden har jag märkt att dom alltid säger att tiden stannar till. Men snart så får ni snusa på tösen och så får du börja springa ute med vagnen.

Har gjort om i min blogg med, du får spana in den igen :D

Hoppas vi hörs på msn snart. Kram

2008-09-04 @ 01:23:32
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0