17 dagar kvar...

NATTEN
Sovit oroligt inatt också haft hemsk molvärk och tryck neråt så när jag inte varit tvungen att upp och kissa har jag drömt hemska och skumma drömmar. Drömde att det var ett gäng med ungdommar som sparkade ihjäl Trollet så när jag vaknade var jag tvungen att springa upp och pussa på henne lite så jag var säker på att hon var okej. Drömmer även om att vi får Nova men att efter vi klätt på henne på BB så bara försvinner hon och ingen kan hitta henne :( Blir ju helt slut att drömma sånt här flera nätter i rad ju. Sammandragningarna håller i sig fram till jag somnar även om dom är glesa, men när jag vaknar är det bara molvärken kvar...sen så fort jag börjar röra på mig kommer sammandragningarna tillbaka och håller på hela dagen...blir tokig...kan det inte hända något istället? Det händer säkert saker men inte tillräckligt enligt mig, vill ha klara besked och megaont så det inte går att tveka på att det är på gång :) Men det kanske är lika bra att ställa in sig på slutet av november?? Grrr snälla lilla Nova kom ut till oss nu!

DAGEN
Idag är det sista träffen med föräldragruppen :) Hoppas vi kommer kunna ses även efter våra små har kikat ut för det är en jättebra grupp verkligen :)
I övrigt ska jag väl bara ta hand om hemmet, ska se om jag orkar ta mig en liten promenad i solen också..känns som man får passa på att njuta av den medans den är framme och regnet inte öser ner :D

APPARATER
Måste be Per att ta och kolla på vad som är fel på torktummlaren den låter ju som den ska explodera eller något :D Så nog lika bra att han kikar på den innan jag ger mig på att använda den :D Skulle ju vara fint om vi måste shoppa en ny nu...hade ju tänkt att vi sen senare ska investera i en kombinerad tvätt och tork men inte just nu helst för dom kostar en slant minst sagt...



Dags för duschen och göra sig iordning så jag ser någolunda okej ut tills vi ska iväg :D

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0