Film och bakfylla

FREDAG
Börjde kvällen med att Sofia övingskörde lite haha ;) Nädå gick riktigt bra efter en stund och ett par kärringstopp ;) Många skratt iallafall och det är huvudsaken :D Vill inte veta hur det går för mig den dagen då det är dags..sägs ju att man bli mer och mer rädd ju äldre man blir och det stämmer ju typ med allt annat iallafall :)




Tror vi hyrde århundradets sämsta film igår :D Stod att det skulle vara årets skräckfilm men så mycket har jag då aldrig skrattat till en skräckfilm alltså :D Sofia tyckte filmen var så kass så hon somna och missa det otroligt bra slutet ;) Jag och Anders plågade oss igenom hela och kom nog fram till slutsatsen att det var en av dom sämsta filmer som gjorts och att den/dom som valde ut just denna höjdarfilm till årets skäckis måste varit både blinda och döva haha :D Så kan ju bara säga se INTE The Signal om ni inte har extremt mycket tid över :D



Var hemma igen redan vid halv tolv och var inte alls trött så la mig och kollade på Iskariot Två bröder - En skuld och Varg, Iskariot var helt okej tycker jag men Varg var lite stel och tråkig.
Pers ena chef ringde vid tolvtiden och ville snacka lite :D Rolig prick den där ;)
Vid halv tre kom Per hem och var allt annat än nykter så han la sig på badrumsmatten och somnade som en stock, katterna trodde nog han hade dött eller något för dom gick runt honom och pep och höll på hur länge som helst :D Men jag förstår dom för han såg rätt död ut när han låg med benen utanför dörren och huvudet under duschdraperiet ;) Kul verkade han ha haft iallafall och det är huvudsaken :)

BAKFULL
Idag är Per inte allt för pigg kan jag lova, han sover för andra gången idag och jag misstänker att han nog kommer sova sig igenom den här dagen :D Får se om vi kan beställa en pizza ikväll eller så kanske jag ska ta och göra lite tacos :)



DAGEN
Ska snart ta och städa det vanliga så det är fint här men det tar ju inte någon längre stund :) Sen vet jag inte alls vad jag ska hitta på, kanske kolla lite tv bara och ta det lungt. Får se om jag kanske kan ta mig ut och gå en sväng också, vore skönt att komma ut nu när det för en gångs skull inte ösregnar :)

MAGEN
Mycket molvärk och en hel del sd men inget utöver det vanliga. Nova är totalt tokig i magen och har varit sen i morse, så himla skönt när hon rör sig så man vet att hon har det bra :) Älskade lilla unge! Bara 36 dagar kvar nu minsann om jag nu inte har oturen att gå över si så där 3 veckor...det vore ju något det ;)

Puss och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0